ААТ Лiдахарчканцэнтраты
Генеральны
дырэктар –Ганчароў Андрэй Аляксандравіч
Прыёмная
ген. дырэктара:
Тэл.:
+375 (154) 52-26-01
Факс:
+375 (154) 52-59-30
Аддзел
продажаў:
Тэл
.: +375 (154) 52-56-19
Факс:
+375 (154) 52-15-32
Аддзел
забеспячэння:
Tэл.
+375 (154) 52-59-67
Аддзел
маркетынгу:
Tэл.
+375 (154) 52-72-06
Сайт
прадпрыемства: www.lidkon.by
E-mail:
office@lidkon.by
Адрас:
231300, Рэспубліка Беларусь, Гродзенская вобл., г. Ліда, вул. Таўлая, 11
ААТ «Лідахарчканцэнтраты» (гандлёвая
марка «Лидкон») ужо больш за 70 гадоў на рынку прадуктаў харчавання. На
сённяшні дзень ААТ «Лідахарчканцэнтраты» - адзінае ў Рэспубліцы Беларусь
сучаснае высокатэхналагічнае прадпрыемства па вытворчасці харчовых
канцэнтратаў. Увесь асартымент уключае ў сябе больш за сто найменняў гатовай
прадукцыі. Сярод іх:
• першыя
і другія абедзенныя стравы,
• кісялі
і жэле,
• сухія
сняданкі,
• крупяныя
шматкі (аўсяныя, пярловыя),
• вострыя
прыправы і прыправы,
• какава,
цукровая пудра і іншае.
На сучасным фасовачным абсталяванні праводзіцца
расфасоўка лімоннай кіслаты, крухмалу, соды і г.д. Аказваюцца паслугі па
расфасоўцы сыпкіх прадуктаў у сашы-пакеты, упакоўку дой-пак, наладжана
вытворчасць комплексных харчовых дабавак для мясаперапрацоўчай галіны.
Прадукцыя выпускаецца пад 4 брэндамі:
«Лидкон», «Лідскія прыправы», «Tvitnik», «Хрумстик».
Асноўным рынкам продажаў прадукцыі
кампаніі ў цяперашні час з'яўляецца Рэспубліка Беларусь.
Кампанія ажыццяўляе пастаўкі прадукцыі ў
Расійскую Федэрацыю, Малдову, Грузію, Арменію, Украіну, Сербію, краіны
Прыбалтыкі, шэраг краінаў Сярэдняй Азіі і пастаянна пашырае геаграфію экспарту,
прапаноўваючы якасны беларускі прадукт у сваёй галіне.
ААТ «Лідахарчканцэнтраты»
прытрымліваецца сучасных тэхналогій продажаў, а гэта: гнуткая цэнавая палітыка,
кантраляваная дыстрыбуцыя, рэгулярныя мерапрыемствы гандлёвага маркетынгу.
Зручнае геаграфічнае размяшчэнне, наяўнасць склада ў Віцебскай вобласці, памеры
вытворчых плошчаў, уласны аўтатранспарт і высокая прадукцыйнасць абсталявання
дазваляе нам прапаноўваць выгадныя ўмовы супрацоўніцтва.
Абнаўленню і ўдасканаленню асартыменту
надаецца асаблівая ўвага, бо гэта дазваляе ўлічваць пастаянна зменлівыя
тэндэнцыі рынку і забяспечвае цікавасць спажыўцоў да прадукцыі, што вырабляецца
на прадпрыемстве.


