Адказы і паведамленні на такія звароты таксама будуць накіроўвацца пры дапамозе гэтай сістэмы. Па жаданні заяўніка адказ на электронны зварот, як і раней, можа быць накіраваны ў пісьмовым выглядзе.
"Відавочнай перавагай укаранення такога інструменту з'яўляецца павышэнне зручнасці заяўнікаў пры падачы электронных зваротаў і атрыманні адказаў на іх. Па сутнасці, замест неабходнасці запаўнення спецыялізаванай формы на кожным інтэрнэт-сайце дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі заяўніку прадастаўляецца адзіны інтэрфейс для афармлення электроннага звароту і яго падачы ў любую арганізацыю, падключаную да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў. Пасля яго адпраўкі сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў дазваляе наладзіць атрыманне імгненнага анлайн або SMS-паведамлення аб тым, на якой стадыі разгляду знаходзіцца электронны зварот. Пры гэтым уся інфармацыя аб пададзеных электронных зваротах і атрыманых на іх адказах (паведамленнях) будзе даступна заяўніку ў адным месцы з дапамогай асабістага электроннага кабінета ў сістэме", - расказалі ў Мінсувязі.
Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў будзе арганізаваны па адрасе https://обращения.бел/. Перад падачай электроннага звароту заяўніку неабходна ідэнтыфікавацца і аўтарызавацца ў сістэме. Для гэтага прадугледжаны гібкія інструменты ў мэтах забеспячэння ахопу шырокага кола заяўнікаў.
Грамадзяне ідэнтыфікуюцца ў сістэме з выкарыстаннем лагіна і пароля, сфарміраваных імі ў працэсе рэгістрацыі ў сістэме, пры гэтым прадугледжваецца абавязковае пацвярджэнне факта рэгістрацыі па нумары мабільнага тэлефона, уліковага запісу нацыянальнай паштовай электроннай сістэмы, якую можна атрымаць у любым аддзяленні паштовай сувязі або сертыфіката адкрытага ключа альбо ID-карткі пры іх наяўнасці.
Для юрыдычных асоб пры праходжанні працэдур ідэнтыфікацыі ў сістэме прадугледжваецца выкарыстанне толькі сертыфіката адкрытага ключа альбо ID-карткі, якая належыць кіраўніку або асобе, упаўнаважанай падпісваць звароты.